سلوووووم دوست جونی های خودم

عاقا اول اینکه کیسه کشای محترم من به خاطر رفتن فرهاد خان ناراحت شدم البته همه ناراحت شدن . الان که فک میکنم دلیلی واس ناراحتی ما نبود وقتی شما انقدر با ما بد حرف میزنین .

این عاقای ماجدی که داره کفر منو در میاره تو همه ی کارا دخالت میکنه . دیروز رفته بودم تویه وب دیدم یارو پست گذاشته که عاره لنگیا بی سرور موندن . خعلی به این حرفش خندیدم اما ناراحتم شدم واس اینکه ما داریم تلاش میکنیم فرهاد برگرده چون اگه برنگرده اس دق لال بدبخت میشه ( خخخخخ ) اما ببین اس دق لالیا چی به ما میگن

خو ازین حرفا گذشته فردا پرسپولیس و الوند ساعت چاهار و بیست دقه بازی دارن

امیدوارم تو همون 90 دقه ببریم به وقتای اضافه نکشه 

خو دیگه وقتتون رو نمیگیرم ....



نظرات شما عزیزان:

naser
ساعت13:11---13 آبان 1392
خدارو شکر به وقتای اضافه نکشید

حقیقی کاسیاس حقیقی کاسیاس
پاسخ:عقاب آسیا کیه ؟ حقیقیه حقیقیه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 9 آبان 1392برچسب:, | 12:44 | نویسنده : BaRaN |